مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مرداد 1400 ساعت 04:102021-08-18پزشكي

دلتا همه غیر ایمن ها را درگیر می کند/ بستری 2100 کرونایی در گیلان


به هیچ وجه در دورهمی های خانوادگی و دوستانه شرکت نکنید، زیرا ویروس دلتا می تواند همه افراد غیر ایمن که تاکنون به آن مبتلا نشده اند را درگیر کند.

- ایسنا/گیلان معاون علوم پزشکی گیلان گفت: به هیچ وجه در دورهمی های خانوادگی و دوستانه شرکت نکنید، زیرا ویروس دلتا می تواند همه افراد غیر ایمن که تاکنون به آن مبتلا نشده اند را درگیر کند.

دکتر آبتین حیدرزاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند ابتلا به کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: سیر بیماران سرپایی روزانه همچنان ادامه دارد.

وی افزود: خوشبختانه نسبت مثبت شدن تست های کرونایی اندک اندک در حال کاهش است و اگر این روند کاهشی ادامه پیدا کند، از دو هفته دیگر شاهد کاهش تعداد بیماران سرپایی خواهیم بود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، وضعیت بستری های کرونایی را صعودی دانست و تصریح کرد: طی شبانه روز گذشته 390 بیمار جدید کرونایی را بستری کردیم؛ همچنین از 2050 بستری در روز دوشنبه به 2100 بستری در روز سه شنبه رسیدیم که نشان می دهد وضعیت بیماری بدتر شده ایست.

حیدرزاده، با تاکید بر لزوم رعایت فاصله گذاری فیزیکی و پایبندی به قرنطینه و عدم خروج از منزل فقط در موارد خیلی ضروری، گفت: به هیچ وجه در دورهمی های خانوادگی و دوستانه شرکت نکنید، زیرا ویروس دلتا می تواند همه افراد غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلتا همه غیر ایمن ها را درگیر می کند/ بستری 2100 کرونایی در گیلان

دلتا همه غیر ایمن ها را درگیر می کند/ بستری 2100 کرونایی در گیلان